Diverse
Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling lørdag d. 26 oktober 2024
Velkomstskrivelse til nye medlemmer 2024
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 29 maj 2024
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 31 maj 2023
Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling 6 nov 2022
Indkaldelse med forslag til generalforsamling 25 maj 2022
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 29.09.2021
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 30.09.2020
Reminder fra bestyrelsen ang. farthastighed på vores veje i foreningen, oktober 2020
Opråb fra bestyrelsen ved.rø. det offentlige rum, maj 2020
Udsættelse af generalforsamling pga. corona, april 2020
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 29.05.2019
Indbetaling til særlig vejfond, 25 maj 2018
Opgørelse af nuværende asfalt arbejde, 24 maj 2018
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 30.05.2018
Artikel Helsingør Dagblad - September 2017
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 31.05.2017
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 25.05.2016
Indkaldelse til generalforsamling onsdag d. 27.05.2015
Indkommende forslag til generalforsamlingen d. 28. maj 2014
Generalforsamling d. 28. maj 2014
Orienterings brev
Generalforsamling d. 29 maj 2013
Orienterings brev til beboerne
Ekstra-ordinær generalforsamling d. 14 marts 2013
Generalforsamling d. 25 maj 2011
Fjernvarmepræsentation
Grundejerforeningen
Toftemosegaard
Med denne skrivelse vil vi i bestyrelsen for Grundejerforeningen Toftemosegaard ønske alle i
husstanden hjerteligt velkommen.
Grundejerforeningen består lige nu af 226 parceller år 2024.
Der afholdes generalforsamling 1 gang årligt i maj måned.
Bestyrelsen består lige nu af 1 formand, 4 bestyrelsesmedlemmer hvoraf den ene også er
kasserer samt 1 suppleant. Derudover er 2 revisorer valgt.
Der henvises til sidste referat for generalforsamlingen samt foreningens vedtægter/love/regler
for yderligere information på vores hjemmeside www.gf-toftemosegaard.dk.
Kære medlemmer
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Hornbæk, d. 10. maj 2023
Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling
onsdag d. 31. maj 2023 kl. 19.00
Sted: Plejehjemmet Hornbækhave, Halfdan Rasmussens Vej 1, 3100 Hornbæk.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af referent
3. Bestyrelsens beretning
4. Regnskab 2022 (se bilag)
5. Indkomne forslag
6. Budget 2023 (se bilag)
7. Valg til bestyrelsen
Formand |
Lars Clausen |
på valg |
genopstiller |
Kasserer |
Karin Otzen |
ikke på valg |
|
Bestyrelsesmedlem |
Jan Brath |
på valg |
genopstiller |
Bestyrelsesmedlem |
Rolf Eriksen |
ikke på valg |
|
Bestyrelsesmedlem |
Susanne Gram-Hanssen |
ikke på valg |
|
1. suppleant |
Michael Henriques |
på valg |
genopstiller |
2. suppleant |
mangler |
|
|
Revisor |
Niels Kryger Andersen |
på valg |
genopstiller ikke |
Revisor |
Bent Andersen |
på valg |
genopstiller ikke |
8. Fastsættelse af kontingent og næste års vejbidrag og særlige vejfond
9. Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal skriftligt være bestyrelsen i hænde
senest d. 17 maj 2023.
Forslag skal sendes til følgende mailadresse:
formand@gf-toftemosegaard.dk
Et medlem har på generalforsamlingen 1 stemme for hvert grundejerbidrag.
Hvis en grund ejes af flere personer, har kun én af ejerne stemmeret.
I henhold til vedtægter § 4:
Stemmeafgivningen kan ske ved skriftlig fuldmagt til et andet medlem eller et medlem af vedkommendes husstand.
Intet medlem kan dog afgive stemme med mere end to skriftlige fuldmagter.
Skriftlighedskravet bevirker, at fuldmagten skal kunne overleveres til bestyrelsen på generalforsamlingen
forud for optællingen, hvorfor eventuel fuldmagt ved SMS, mail o.lign, skal afleveres i printet tilstand.
Såfremt fuldmagten ikke kan overleveres skriftligt, vil fuldmagten ikke have retskraft.
På vegne af bestyrelsen
Lars Clausen
Formand - GF Toftemosegaard
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Hornbæk d. 15. oktober 2022
Der indkaldes hermed til ekstra ordinær generalforsamling
søndag d. 6.november 2022 kl.15.00 - 17.00
Sted: Plejehjemmet Hornbækhave, Halfdan Rasmussens vej 1, 3100 Hornbæk
Bestyrelsen indkalder hermed til ekstraordinær generalforsamling, og stiller forslag om en vedtægtsændring
der gør det muligt at stemme ved fuldmagt ved fremtidige generalforsamlinger.
Forslaget er udarbejdet af Ekstrand Advokater i samarbejde med bestyrelsen.
Dette sikrer at forslaget/ordlyden er juridisk i orden.
Det er §4 i vores vedtægter der stilles ændringsforslag til, forslaget er vedhæftet denne indkaldelse.
I forslaget er der også andre småjusteringer, af §4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter generalforsamlingen inviterer bestyrelsen til dialogmøde,
hvor vi vil give en status på arbejdet med fartdæmpning/vejbump.
Her vil der være mulighed for en drøftelse, som vi vil tage med videre i vores arbejde.
Vores mål er at have et forslag klar til afstemning ved generalforsamlingen i maj 2023.
Derudover vil vi introducere en idé om et grønnere område og en helhedstanke for vores område.
Her vil vi gerne have grundejernes input og opbakning, så vi kan arbejde videre med det.
Til slut vil vi præsentere grundejerforeningens nye Facebook side, som alle grundejere kan få adgang til.
Bestyrelsen byder på dejlig the og kaffe og et herligt søndagskagebord
På vegne af bestyrelsen
Lars Clausen
Formand - GF Toftemosegaard.
Kære medlemmer
GRUNDEJERFORENINGEN TOFTEMOSEGAARD
Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling
onsdag d. 29. september 2021, kl. 19.00, kantinen, Hornbæk Skole.
Se venligst vedhæftede filer med dagsorden, regnskab 2020 samt budget 2021.
N.B.! Vær opmærksom på at eventuelle forslag skal være bestyrelsen i hænde senest
d. 15. september 2021.
Indkaldelse til generalforsamling - Dagsorden
Budget 2021
Regnskab 2020
Hornbæk d. 08.09.2020.
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 30.09.2020. kl. 19.00.
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Dagsorden:
1) Valg af referent
2) Valg af dirigent
3) Bestyrelsens beretning (Se mail af d. 11.05.2020.)
4) Regnskab 2019 (Se mail af d. 11.05.2020.)
5) Indkomne forslag
6) Budget 2020 (Bestyrelsen foreslår følgende årskontingent på kr. 1000,- fordelt på kr. 300,- som medlemsbidrag og kr. 700,- til vejbidrag.) (Se mail af d. 11.05.2020.)
7) Valg til bestyrelsen:
a) Valg af 5 bestyrelsesmedlemmer for 1 år:
Formand Poul Wolter - genopstiller ikke
Kasserer og bestyrelsesmedlem Karin Otzen - genopstiller
Bestyrelsesmedlem Bent Andersen - genopstiller
Bestyrelsesmedlem Jan Barth Jensen - genopstiller
Bestyrelsesmedlem Robert Hinz Kauffmann - genopstiller
Bestyrelsesmedlem Hanne Rasmusen - genopstiller
(Nuværende suppleant Hanne Rasmussen bliver af bestyrelsen foreslået til at indtræde i denne)
b) Valg af 1 suppleant for 1 år:"
Michael Henriques - genopstiller
c) Valg af 2 revisorer for 1 år:"
Carl Ole Estreich - genopstiller
Niels Kryger Andersen - genopstiller
8) Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes skriftligt være undertegnede i hænde
senest tirsdag d. 22.09.2020.
På bestyrelsens vegne
Poul Wolter
Formandfor Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk
Tlf.: mob.: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
Kære medlemmer af G/F Toftemosegaard
Bestyrelsen tillader sig hermed at medsende dette opråb med diverse tiltag, man som matrikel ejer skal følge.
Grunden til at udsende dette skrift er, at der fra bestyrelsens side ikke er en kæmpe tiltro til, at ejerne ved,
hvordan de står med deres forpligtelser, så bestyrelsen mener, at en lille opsummering på de væsentligste områder er på sin plads.
Den grønne rabat på veje og stier har ejeren, og kun denne,
pligt til at opretholde (se vores love/regler/folder på hjemmesiden www.gf-toftemosegaard.dk).
Opretholdelse skal læses som, at hvis der f.eks. er hul/huller i ens rabat, sørger man selv som ejer for,
at disse bliver opfyldt, selv om det alt sammen med stor sandsynlighed vil ske igen til næste år.
Man står selv som ejer, i den sidste ende, hvor ens rabat er skyld i menneskelig fortræd eller materiale skader,
ene ansvarlig for disse skader. Så hvis en ulykke sker, må man håbe på, at ens forsikringsselskab tager det eventuelle tab.
Når vi nu er ved vedligeholdelse af rabatterne, har der indsneget sig tre ting, som man med et neutralt blik kan se ikke virker rigtigt.
Det første er, at alt for mange lader sine grene fra træer og buske, stikke ud i det offentlige rum.
Hold dem venligst i skellet som vist på vores hjemmeside.
Det andet er, at man er begyndt at flytte sine skraldespande/brevkasser ud på det offentlige område, dvs. på det grønne fortov.
Dette er en uskik, og man bedes sørge for, at ens egne beholdere holdes på ens egen matrikel.
Det samme er i øvrigt gældende for bil/biler, både og trailer parkeret ude i det offentlige rum på vores fælles græsrabatter.
Græsrabatterne er udlagt i vores vejnet til fortov. Venligst respektér dette.
Så mon ikke at vi med ikke mindre en 700 m2 pr. grund kan få vores diverse ting placeret på egen matrikel,
så grundejer og besøgende, undgår at se vores fælles veje som en del af vejnettet omkring Hillerød Central Sygehus?
At det på ingen måde pynter, og at det samtidig ødelægger rabatterne, er så netop også en sag, man kan tænke over.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen for G/F Toftemosegaard
Maj 2020
Grundejerforeningen Toftemosegård
Den 27. April 2020
Kære grundejer.
Grundejerforeningen skal i henhold til vedtægterne holde den årlige
generalforsamling i foråret i maj måned. På grund af den nuværende krise
med corona virus udsættes generalforsamlingen til senere på året.
Bestyrelsen følger løbende myndighedernes anbefalinger, og når der åbnes
mere op for samfundet, vil der blive indkaldt til generalforsamling 2020.
Bestyrelsen forventer, det vil ske i sensommeren eller efteråret.
Til orientering fremsendes årsregnskab 2019, budget 2020 samt bestyrelsens beretning senere.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Hornbæk d. 2. maj 2019
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldelse hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 29.05.2019 kl. 18:30
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Dagsorden:
1) Valg af dirigent
2) Informationsmøde vedr. tyveri, sikring m.m Se medfølgende velkomstskrivelse
3) Formandens beretning
4) Vej projekt
5) Regnskab 2018
6) Indkomne forslag
7) Budget 2019
(Bestyrelsen foreslår følgende årskontingent på kr. 1000,
fordelt på 300 kr. som medlemsbidrag og 700 kr. til vej.)
8) Valg til bestyrelsen
a) Valg af 5 bestyrelsesmedlemmer for 1 år :
Formand Poul Wolter genopstiller
Kasserer og bestyrelsesmedlem Karin Otzen genopstiller
Bestyrelsesmedlem Bent Andersen genopstiller
Bestyrelsesmedlem Jan Barth Jensen genopstiller
Bestyrelsesmedlem Jørgen Sten Andersen genopstiller ikke
b) Valg af 2 suppleant for 1 år.
c) Valg af 2 revisor for 1 år
Carl Ole Estreich genopstiller
Vagn Philipsen genopstiller ikke
9) Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes skriftligt være undertegnet i hænde senest
tirsdag d. 21. maj 2019.
På bestyrelsen vegne
Poul Wolter
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk.
Mob.: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
Bilag:
Velkomstskrivelse
Forslag om fartdæmpende foranstaltninger
Forslag om bestyrelses honorar
Hornbæk d. 25.05.2018
Kære Grundejere
Grundejerforeningen Toftemosegaard
I forbindelse med opgørelse af nuværende asfalt arbejde v/Colas A/S har bestyrelsen modtaget afregningen fra Colas.
Formand Poul Wolter har netop fremsendt meddelelse til alle med redegørelse for ekstra omkostninger i denne forbindelse.
Derfor bedes indbetalt kr. 1.200,- senest d. 25/6-18 til særlig vejfond konto i Danske Bank. Reg.nr. 4314. Kontonr. 4314116410.
Er du/I venlige at oplyse navn, adresse, evt. medlemsnr. ved indbetalingen.
På forhånd mange tak.
God sommer.
De bedste hilsner
Karin Otzen
kasserer Grundejerforeningen Toftemosegaard
Mobil: 29280881
E-mail: karin.s.otzen@gmail.com
Hornbæk d. 24.05.2018
Til Grundejerne i G/F Toftemosegaard.
Vedr. Opgørelse af nuværende asfalt arbejde.
Så er 6/7 af vores slidlags asfalt arbejde tilendebragt, og vi har modtage afregningen fra Colas på denne del.
Vi har bedt Colas om at der fremsendes 2 stk. regninger. Den ene regning nr.137118 omhandlende 6/7 af det oprindelige tilbud og den anden regning nr. 137116,
omhandler de ekstraomkostninger der er tilgået. Se medfølgende filer.
Redegørelse for ekstraomkostningerne i regnings nr. 137116:
Indeksregulering er tal der opgøres hvert kvartal af Danmarks Statistik og som bruges til at regulerer entreprise summer op eller ned ved arbejde der tager længere end et år,
regnet fra tilbudsdagen. Se venligst neden stående link.
https://www.dst.dk/da/Statistik/emner/priser-og-forbrug/omkostningsindeks/omkostningsindeks-for-anlaeg
Da arbejdet blev udført i 2. kvartal 2018 og at dette kvartal ikke er opgjort endnu, forbeholder Colas sig ret til at indregne dette kvartals indeks i regning nr. 137118 når indekset foreligger.
Aftalesedl 01 er for afrensning af overbegroet græs på vores stier
Aftalesedl 02 er for ekstra stor opretning ved Plantagevej mellem stien og Sommervej
Lyst asfalt er vedtaget på generalforsamlingen 2017.
Regnskab:
Regning nr. 137118 incl. moms |
kr. 960.837,50 |
Regning nr. 137116 incl. moms |
kr. 145.468,63 |
I alt incl. moms |
kr. 1.106.306,13 |
Foreningens kassebeholdning udgør for nuværende kr. 897.027,71.
Da vi også skal have drift midler til resten af året på ca. kr. 60.000 vil vi have et samlet nuværende underskud på kr. 269.279,00
For at kunne honorere foreningens aftaler vil bestyrelsen jf. generalforsamlingens beslutningen 2016 / referat stk. 5
" Bestyrelsen får, med 1 måneds varsel, beføjelse til at fremsende opkrævning på beløbet for den manglende finansiering på det nævnte asfaltarbejde mod behørigt dokumentation.",
bede om at hvert medlem indbetaler kr. 1.200,00
Indbetalings kort fremsendes af foreningens kasser og bedes indbetalt rettidig.
Er der spørgsmål til overnævnte venligst kontakt undertegnet.
Med venlig hilsen
Poul Wolter
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk.
Telf.: mob.: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
Hornbæk d. 07.05.2018
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldelse hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 30.05.2018 kl. 19.00
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Hornbæk d. 05.05.2017
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldelse hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 31.05.2017 kl. 19.00.
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent.
2) Bestyrelsens beretning.
3) Regnskab 2016
4) Bestyrelsen orientering vedr. vejprojekt.
5) Indkommende forslag (Venligst se bestyrelsen medsendte 3. stk forslag).
6) Budget 2017
7) Valg til bestyrelsen.
a) Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer:
Bente Busck genopstiller ikke. Kasser Karin Smith Otzen genopstiller for et år.
b) Valg af 1 suppleanter for to år.
c) Valg af 2.revisor (Carl Ole Estreich genopstiller)
8) Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes skriftligt være undertegnet i hænde senest d. 16.05.2017.
Med venlig hilsen
Poul Wolter
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk.
Telf..: 49703280
Mob.: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
Bilag:
Forslag fra bestyrelsen om Lys asfalt 31-5-2017
Forslag fra bestyrelsen til generalforsamlingen 2017 om kassererens vederlag
Forslag til vedtægtsændringerændringer 31-5-2017
Hornbæk d. 30.04.2016
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldelse hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 25.05.2016 kl. 19.00.
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent
2) Formandens beretning
3) Regnskab 2015
4) Bestyrelsen orientering vedr. fjernvarmen (Venligst se bestyrelsen medsendte orintering)
5) Indkommende forslag (Venligst se bestyrelsen medsendte forslag)
6) Budget 2016
7) Valg til bestyrelsen
a) Valg af 4 bestyrelsesmedlemmer:
Nickolaj Wirum ønsker ikke genopstilling.
Poul Wolter, Bent Andersen og Jørgen Steen Andersen genopstiller alle for 2 år og Bente Busck for 1 år.
b) Valg af suppleanter (Bente Busck er overgået til bestyrelsen og Karsten Kaas Nielsen ønsker ikke genopstilling, der søges derfor 2 personer)
c) Valg af revisor (Carl Ole Estreich genopstiller)
8) Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes skriftligt være undertegnet i hænde senest d. 11.05.2016.
På bestyrelsen vegne
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk.
Telf..: 49703280
Mob.: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
Bilag:
Status på fjernvarme - maj 2016
Forslag fra bestyrelsen
Orientering om vejtilbud
Colas tilbud 1
Colas tilbud 2
Hornbæk d. 22.04.2015.
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Der indkaldelse hermed til ordinær generalforsamling onsdag d. 27.05.2015 kl. 19.00.
Sted: Kantinen på Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent
2) Formandens beretning
3) Regnskab 2014
4) Indkommende forslag
5) Buget 2015
6) Valg til bestyrelsen.
a) Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer (Kasser og bestyrelsesmedlem Karin Otzen og bestyrelsesmedlem Nicolaj Wirum, genopstiller begge)
b) Valg af suppleant ( Karsten Kaas Nielsen genopstiller)
c) Valg af revisor ( Vagn Philipsen genopstiller)
7) Bestyrelsen har indbudt Lokalplan Udvalget for en orientering af arbejdes stade.
8) Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes skriftligt være undertegnet i hænde senest d.11.05.2015.
På bestyrelsen vegne
Poul Wolter
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard
Toftemosevej 33
3100 Hornbæk.
Telf..: 61270852
Mail.: pwolterdk@gmail.com
5. maj 2014.
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Indkaldelse til generalforsamling!
Der indkaldes til generalforsamling
Onsdag 28. maj 2014 kl. 19.30.
Generalforsamlingen afholdes i kantinen, Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent.
2) Formandens beretning.
3) Regnskab.
4) Indkomne forslag.
5) Budget.
6) Valg til bestyrelse.
a) Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer (1 fratræder, 1 nyt medlem, 2 genopstiller).
b) Valg af suppleant.
c) Valg af 1 revisor. (valg/genvalg).
8) Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen,
skal være bestyrelsen skriftligt i hænde 14 dage før generalforsamlingen, d.v.s. d. 14. maj 2014.
På bestyrelsens vegne
Poul Wolter, Toftemosevej 33
Formand for G/F Toftemosegaard
Mail adresse: pwo@fih.dk
Vedlagt:
Regnskab 2013
Budget 2014
5.maj 2014.
Orienterings brev til grundejerne i Toftemosegaards Grundejerforening.
Vedr. : Asfaltering af vores veje
Bestyrelsen har på grund af vores vejenes beskaffenheder fået udarbejdet et tilbud,
som oplæg til en debat / eventuelt en beslutning, som vil blive fremlagt på generalforsamling d. 28.05.2014.
Der fremsendes 6. stk. medfølgende dokumenter som dækker følgende:
- Tilbud
- Vejkort gældende for tilbuddet
- Udregning
- Konsekvensberegning for den enkelt grundejer
- Lånetilbud
- Tidslinje
Bestyrelsen vil ud fra det overnævnte fremlægge forslag til afstemning på nævnte generalforsamling.
De forskelligartet forslag er fremsat i rækkefølge i et forehold der afspejler afstemnings processen
i hvad man fra generalforsamlingens side ønsker.
Nævnte forslag bedes behandlet på generalforsamlingen :
Forslag A:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at gøre brug af et af de to fremsendte tilbud.
Forslag B:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at gøre brug af enten tilbud 1a eller tilbud 1b.
Forslag C:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at arbejdet med vores rabatterne
og eventuelt belægning sten ud til ny asfalt belægning, bliver håndteret af den enkelt berørte grundejer.
Forslag D:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at gøre brug af låne tilbud fra Danske Bank.
Forslag E:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at give bestyrelsen
for Toftemosesgaards Grundejerforening bemyndigelse til at stå for optagning af det fremlagte lån fra Danske Bank
Forslag F:
Bestyrelsen ønsker en afstemning om man fra generalforsamlingens side ønsker at den fremlagte tidslinje i stk. 6.
skal være gældende i det vides mulige omfang.
På bestyrelsens vegne
Poul Wolter
Formand for Grundejerforeningen Toftemosegaard.
Vedlagt:
1.
Tilbud
2.
Vejkort gældende for tilbuddet
3.
Udregning
4.
Konsekvensberegning for den enkelt grundejer
5.
Lånetilbud
6.
Tidslinje
29 april. 2013
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Indkaldelse til generalforsamling!
Der indkaldes til generalforsamling
onsdag 29. maj 2013 kl. 19.30
Generalforsamlingen afholdes i kantinen, Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent.
2) Formandens beretning.
3) Regnskab.
4) Orientering om lokalplan.
5) Indkomne forslag.
6) Budget.
7) Valg til bestyrelse.
a) Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer. (2 genopstiller, 1 fratræder).
b) Valg af suppleant.
c) Valg af 1 revisorer. (valg/genvalg).
Forslag, der øskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen
skriftligt i hænde 14 dage før generalforsamlingen, d.v.s. d. 15. maj 2013.
På bestyrelsens vegne
Poul Wolter, Toftemosevej 33
Formand for G/F Toftemosegaard
Mail adresse: pwo@fih.dk
Vedlagt:
Regnskab 2012 ,
Budget 2013
Orienterings brev til beboerne i G/F Toftemosegård.
Vedr. : Deklarationen 1946/Lokalplan.
Der er siden sidste ekstra-ordinær generalforsamling tilgået formanden for grundejer foreningen nogle oplysninger som har relevans for debatten vedr. overnævnte deklaration /lokalplan.
-
Der vil ifølge BR 10 http://www.bygningsreglementet.dk/br10_02_id38/0/42
og http://www.bygningsreglementet.dk/br10_02_id38/0/42/2
være muligt at udbygge helt ud til vej for de nævnte bygninger.
-
Landinspektør Steen Jacobsen har gennemgået lokalplanen i vort naboområde. De har en 5 m byggelinjen.
Bestyrelsen har ved disse oplysninger, foran ledigt at der nedsættes en gruppe, der vil se ind til en tillavning af en lokalplan, der lægger sig så tæt op af deklarationen fra 1946 på de væsentlige punkter.
Der er venligst givet tilsagn fra følgende personer om at tilgå gruppen:
- Nikolaj Wirum, bestyrelsen rep.
- Steen Jacobsen
- Walter Sebastian
- Michael Henriques
Da gruppens medlemmer har en travl hverdag bedes I ved spørgsmål til overnævnte rette henvendelse til
Formand Poul Wolter på 24833583 mail: pwo@fih.dk
Med venlig hilsen
Poul Wolter
18 februar 2013
Grundejerforeningen Toftemosegaard
Indkaldelse til ekstra-ordinær generalforsamling!
Torsdag d. 14.03.2013 kl. 19.00
Den ekstra-ordinære generalforsamlingen afholdes i kantinen, Hornbæk Skole.
Dagsorden :
1) Valg af dirigent.
2) Formandens beretning.
3) Debat
4) Afstemning
På bestyrelsens vegne
Poul Wolter, Toftemosevej 33
Formand for G/F Toftemosegaard
Se medfølgende fil for grunden til afholdelsen.
26. april 2011
Indkaldelse til generalforsamling!
Der indkaldes til generalforsamling
onsdag 25 maj 2011 kl. 19.30
Generalforsamlingen afholdes i kantinen, Hornbæk Skole.
Dagsorden i henhold til lovene:
1) Valg af dirigent.
2) Formandens beretning.
3) Regnskab.
4) Indkomne forslag.
5) Budget.
6) Valg til bestyrelse.
a) Valg af 1 bestyrelsesmedlem samt 1 bestyrelsesmedlem/kasserer.
b) Valg af suppleant.
c) Valg af 2 revisorer.
7) Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen,
skal være bestyrelsen i skriftligt i hænde 14 dage før generalforsamlingen, d.v.s. d. 11. maj 2011.
I bestræbelserne for at spare fremtidige udgifter til papir og printer,
samt spare tid ved udbringning, udbeder vi os jeres mail adresser, som I bedes sende, med navn og adresse,
til kassereren, på e-mail adressen: karin.s.otzen@gmail.com
På bestyrelsens vegne
Kenneth B. Barlev
Formand for G/F Toftemosegaard
Månevej 8
Vedlagt:
Regnskab 2010 og Budget 2011